Průzkum trhu

Průzkumem trhu lze označit jakoukoliv činnost, při níž zjišťujeme současný stav trhu, jeho minulý vývoj a směry jeho budoucího vývoje. A to jak na trzích konečných spotřebitelů (B2C) tak na firemních (B2B) trzích. Výsledky kvantitativního reprezentativního výzkumu lze zobecňovat na celý zkoumaný trh.

Tuto klasickou definici zná jistě mnoho z nás. Důležitější ovšem je, že průzkum trhu přináší odpovědi na konkrétní otázky:

  • Kolik je na trhu zákazníků? Jak velká je poptávka?
  • Co zákazníci očekávají?
  • Proč zákazníci preferují konkrétní produkty, značky, dodavatele?
  • Jaký je Váš tržní podíl?
  • Kdo je Vaše konkurence? Jak ji můžete předběhnout?
  • Jak být na trhu úspěšný?

a další a další.

Průzkum trhu zpracovaný u nás Vám přinese nejen holá data, tabulky a grafy, ale zejména odhalí souvislosti, odpoví na otázky, přinese konkrétní doporučení a dá vedení firmy podklady pro další růst a zvyšování úspěšnosti podniku.

Můžeme Vám nabídnout průzkum trhu pomocí:

  • osobních rozhovorů
  • telefonických rozhovorů
  • poštovních dotazníků
  • internetového on-line šetření

Průzkum trhu zadaný u nás pro Vás znamená nejen individuální přístup k Vašemu podniku a Vaší konkrétní situaci, ale také tým zkušených výzkumníků, jejichž zkušenosti a letitá praxe umožňují činit nad výsledky výzkumů závěry a dávat doporučení, která Vaší firmě pomohou dosáhnout vyšší efektivity a vyššího zisku.

V případě Vašeho zájmu nás neváhejtekontaktovat.