Průzkum trhu
Průzkumem trhu lze označit jakoukoliv činnost, při níž zjišťujeme současný stav trhu, jeho minulý vývoj a směry jeho budoucího vývoje. A to jak na trzích konečných spotřebitelů (B2C) tak na firemních (B2B) trzích. Výsledky kvantitativního reprezentativního výzkumu lze zobecňovat na celý zkoumaný trh.
Tuto klasickou definici zná jistě mnoho z nás. Důležitější ovšem je, že průzkum trhu přináší odpovědi na konkrétní otázky:
- Kolik je na trhu zákazníků? Jak velká je poptávka?
- Co zákazníci očekávají?
- Proč zákazníci preferují konkrétní produkty, značky, dodavatele?
- Jaký je Váš tržní podíl?
- Kdo je Vaše konkurence? Jak ji můžete předběhnout?
- Jak být na trhu úspěšný?
a další a další.
Průzkum trhu zpracovaný u nás Vám přinese nejen holá data, tabulky a grafy, ale zejména odhalí souvislosti, odpoví na otázky, přinese konkrétní doporučení a dá vedení firmy podklady pro další růst a zvyšování úspěšnosti podniku.
Můžeme Vám nabídnout průzkum trhu pomocí:
- osobních rozhovorů
- telefonických rozhovorů
- poštovních dotazníků
- internetového on-line šetření
Průzkum trhu zadaný u nás pro Vás znamená nejen individuální přístup k Vašemu podniku a Vaší konkrétní situaci, ale také tým zkušených výzkumníků, jejichž zkušenosti a letitá praxe umožňují činit nad výsledky výzkumů závěry a dávat doporučení, která Vaší firmě pomohou dosáhnout vyšší efektivity a vyššího zisku.
V případě Vašeho zájmu nás neváhejtekontaktovat.