O nás
Jsme mladá výzkumná agentura, která byla založena v roce 2008, nicméně v marketingových a sociologický výzkumech se pohybujeme již řadu let. Jsme tým čtyř projekt managerů. Každý z nás má minimálně patnáct let praxe s výzkumy a poradenstvím.
Nejsme klasická „továrna na data“ a ani jí být nechceme. Uvědomujeme si, že nepožadujete jen data, ale především informace a doporučení, co v dané situaci udělat. K tomuto poznatku jsme došli po rozhovorech s mnoha decision makery, kteří si stěžují, že mají spoustu dat, ale nikoliv čas je dostatečně vyhodnotit.
Jak se výše uvedená filozofie projevuje do naší práce?
- Výzkum a jeho metodologii důsledně navrhujeme podle účelu jeho následného využití.
- Navrhujeme kombinaci takových metodik, které se navzájem podporují a tím mají největší přínos pro Vaši strategii. Jedná se například o synergický efekt mezi expertními rozhovory, průzkumem trhu a analýzou konkurence (pochopení fungování trhu + zmapování poptávky + zmapování nabídky).
- S klienty jednáme v průběhu celého projektu. Na počátku pečlivě probíráme účel a využití výzkumu, následně informujeme o průběhu a ke konci diskutujeme výsledky a proveditelnost návrhů a doporučení.
- Součástí závěrečné zprávy není pouze analýza dat, ale i jejich vyhodnocení v souvislostech a doporučení.
- S většinou našich klientů spolupracujeme dlouhodobě. Od prvotně zadané jednorázové zakázky jsme vzájemně dospěli k opakované spolupráci, která pro nás znamená ocenění kvality naší práce a našim klientům otevírá nové obzory a možnosti růstu jejich společností.
Velmi nás těší, že naši klienti jsou s naší prací natolik spokojeni, že nám svěřují další projekty a doporučují nás dále svým obchodním partnerům jako spolehlivého dodavatele. Věříme, že i Vy budete s naší prací spokojeni a od prvních výzkumů dospějeme společně k dlouhodobé spolupráci.
Rádi pro Vás připravíme konkrétní řešení. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.
Máte zájem o B2B výzkum trhu? Pak kontaktujte naši sesterskou organizaci B-inside s.r.o. .