Výzkumné metody
Výzkumy Soukup Vám nabízejí plnou škálu výzkumných metodik, a to jak kvalitativních tak kvantitativních. Nedodáváme pouze data a „holé” výzkumy, ale především odpovědi na otázky, které jsou klíčem k lepšímu plánování, dalšímu rozvoji, větší efektivitě a v případě podniků také k vyššímu zisku. Společně s klientem se vždy snažíme najít takové řešení, které odpovídá jeho potřebám a požadavkům a zároveň respektuje jeho finanční možnosti. Níže uvádíme přehled nabízených metodik sběru dat.
Kvalitativní výzkum:
- hloubkové expertní rozhovory
- individuální hloubkové rozhovory
- skupinové diskuse (focus groups)
- odvozené metody a kombinace kvalitativních metod
- etnografické metody
- analýza dokumentů a textů
- ostatní kvalitativní metody
Kvantitativní výzkum:
- reprezentativní ad-hoc šetření
– osobní dotazování
– telefonické dotazování
– on-line dotazování - omnibusové šetření
- anketa (novinová, poštovní)
- obsahová analýza médií
- zúčastněné i nezúčastněné pozorování
- statistická analýza dat, včetně vícerozměrných statistických metod (regresní analýzy, faktorová analýza, shluková analýza, korespondenční analýza, analýza časových řad a další)
- data mining
Sběr dat a jeho kvalita má zásadní vliv na spolehlivost získaných informací. Proto dodržujeme 6 zásad pro precizní a spolehlivý sběr dat.
Rádi pro Vás navrhneme řešení, jehož výsledky budou odpovídat Vašim potřebám. V případě Vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.